"دختران سرزمين نور" با نغمه رضوي به استقبال ميلاد اخت الرضا(ع) مي روند

"دختران سرزمین نور" با نغمه رضوی به استقبال میلاد اخت الرضا(ع) می روند

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماهنگ "دختران سرزمين نور" با هنرمندي دختران هنرمند گروه سرود "بصيرا" مسجد بقيه الله (عج) شهرک فرهنگيان بجنورد ويژه ايام دهه کرامت توليد مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دختران نوجوان مسجد منطقه شهرک فرهنگیان بجنورد، با ارادت قلبی به کریمه اهل بیت علیهم السلام، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه،  در حرکتی هنرمندانه دست به دست هم دادند  و با تولید سرود و نماهنگی ویژه ایام دهه کرامت، قدم در راه استقبال از دو مولود نورانی ماه ذی القعده نهادند.

 

«معصومه دعایی»، سرپرست گروه فرهنگی هنری بصیرا مسجد بقیه الله(عج) بجنورد و رابط فعال کانون فرهنگی هنری این مسجد گفت: این  نماهنگ  مرحله تصویر برداری را پشت سر گذاشته و هم اکنون روزهای تدوین برای ارائه به عموم علاقمندان را  طی می کند.

 

وی افزود: اثر تولیدی فوق،  قابی از کلمات شاعرانه و تصاویری از ارزش های دخترانه و تعریف ارزشمند دینی از جمله حجاب و عفاف را در خود گنجانده است و با عنوان " دختران سرزمین نور" پس از تولید و پایان مراحل کار، عرضه خواهد شد.

 

دعایی همچنین در ادامه  انتشار قاب های از  سبک زندگی اسلامی را محور این نماهنگ نام برد و گفت: با تولید  "دختران سرزمین  نور" تلاش کردیم ارزش و اهمیت دختران از نگاه اسلام در زبان هنر و تصاویر کوتاه اما ماندگار،  معرفی شود.

 

وی در تکمیل این خبر افزود: در تولید این نماهنگ  علاوه بر اهالی مسجد،  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مشارکت محوری داشته  که به زودی برای  پخش از صدا و سیما آماده خواهد شد.

پایان/